JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Jennie Linnarsson - 10 september 2012 22:55

Hellooo! 

Kolla in killkompisens blogg, han har nyss börjat blogga så, var tålmodiga ;) 
Alla kan ju inte vara lika ''bra'' som oss andra... 
hehe. 

Nä men checka in killens blogg!  

 http://www.nattstad.se/%C3%84gget

 

Av Jennie Linnarsson - 10 september 2012 22:41

Ja, idag var det alltså Nossebro som gällde med klassen. 
Eftersom min gamla klass och våran gamla parallell klass nu slagits ihop så var vi tvungna 
att ta en dag med samarbetsövningar. 

Det var en bra dag faktiskt. Mycket rolig med roliga övningar. 
Vädret hade vi på vår sida också. Först molnigt när vi väl kom dit, 
men med tiden så blev de sol och varmare. 


Var hemma på skolan vid ca. 15:40 
Då var det bara att ringa min moster och sedan dra upp till frändefors. 

Hämtade lite saker som min gammelmormor har ägt och som jag nu ville ha som minne av henne. 
Fick en fåtölj som funnits i alla tider, hur länge som helst! 
En kofta fick jag med, sitter med den nu och verkligen känner doften av henne... 

Fick lite smått och gott några viktiga saker. 

Men nu ska jag ta och montera isär min soffa så jag kan få fram fåtöljen och ett gammalt bord från henne. 

Bild på fåtöljen kommer, + en kudde som min mamma sytt till henne för ett par år sen. 

Imorgon är det körskolan som gäller!

Wihooo!

Nej, fixa fixa fixa nu!

Pusspuss!
     

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards