JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jennie Linnarsson - 26 september 2012 15:09

Jaaaa! 
Då var det äntligen fastställt när man ska tatueras... 
Tisdag, kl 16:00 
2/10 

Herregud.. nervöööös asso!

Med tanke på att alla säger att de gör super ont och massa.
Men ska försöka att inte lyssna och bita ihop när de väl gäller! 

Fick Lönespec:et idag ! 
Go summa som kommer in imorgon. Göttans! 
Känner mig verkligen glad asso! (: 


Idag i skolan så var vi uppe i andra delen av stan och gick alla på skolan. 
Jag säger bara det en gång.... ALDRIG MER! 


Trodde jag ärligt talat skulle kollapsa när jag var inne på min sista kilometer.... 
Sträckan var alltså en mil, om inte ännu längre. 

Så imorgon lääär jag ju ha en otrolig träningsvärk. 
Om jag ens orkar röra mig och känna efter, hahah.


________________________________________________________________________________

På tal om allt det om mig, så är det faktiskt inte min dag idag, även om jag tycker det! 
Nej, för idag är det min underbara lillebrors födelsedag! 

Han fyller 13 år, så nu går han och mallar sig för att han blivit tonåring. 
Det är inte längesen han var en liten skrutt. 
Nästan så att man börjar gråta över å se gamla bilder och hur han är nu. 

Men de roliga i detta är att i princip allt hyss och sånt som jag gjort nu under min tonårsperiod,
ser man nu att min lillebror börjar ta efter. 

tex, 

- Han städar inte.

- Han svär och vill helst vara ensam.

- Han är skrytsam..


Ja, mycket mer likheter mellan mig och min lillebror finns nog att hitta! 
Nu hoppas jag snart att de blir mat, har ingen aning om vad min lillebror valt för maträtt idag....


För ikväll blir det ju såklart lite mums mums med cheesecake!!! 
-Wooooooonderful. 
Näe, nu får de bli lite bilder, för jag är trött, hahaha. 

Pusshej!

 

 

Tatueringen
 

Jag

 


Jag och lillbrorsan som små

 



Jag och lillbrorsan nu.            (Glad brorsa som gillade storsyrrans present!)   

 



Av Jennie Linnarsson - 24 september 2012 21:18

Blandat var det här ja! 

Vet inte riktigt hur jag mått idag. 
Hostan som tagit livet av mig nästan, träningsvärk på sidorna. 
Tänkt på min gammelmormor rätt mycket idag med. 
+ att förra natten blev de knappt någon sömn. 

Så gör mig lite kvällsmat nu sen blir de å sova senare. 

Fick mitt lämp idag också. Eller som de heter körkortstillstånd. 

Så är nöjd med det iaf, så nu kan man ut och övninsköra så mycket jag vill!   

Mer blir det nog inte och skriva idag. 

Uppdaterar imorgon om morgondagens händelser! 
Förhoppningsvis drar jag mig till skolan. 

jaja.

Ciaooo!

 

     

Av Jennie Linnarsson - 24 september 2012 04:15

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, varit sjuk och verkligen inte orkat.. 


så kan inte sova. 
Tankarna flyger som yra hönor. 
Saknaden fylls i hjärtat. 

Sorgen kommer ut ur ögonen som tårar. 

Du sa till alla att du var stolt över mig.
Du sa till mig att jag var din lilla älskling

Just innan du försvann uppåt. 

Du är så otroligt saknad här nere, hoppas du vakar över oss.. 
För jag tänker på dig hela tiden! 
Hörde du förut när vi i familjen satt och pratade minnen om dig? 
Inga mer Coop Forum resor med dig, eller din goa kallops som du gjorde så bra..
och det hemskaste, inte dina goa bullar!
haha... du var så underbar gammelmormor! 
Det ska du veta, du ska också veta att jag alltid älskat dig för du alltid fanns där och ställde upp. 

Som jag skrev innan.. Du var en ängel även här på jorden. 
Du kommer alltid finnas inom mig, en del av mitt liv! 
Men vi glädjer dig med att på din dödsdag varje år ska släkten samlas för din skull. 

För att de var du som samlade ihop oss.


Iaf.. denna veckan händer de sådär saker.. 
Min lillebror fyller 13 år.. herregud. 
Andra lönen kommer in på torsdag! 
och på lördag åker mamma och pappa iväg och är borta hela dagen. 
Vet inte när dem kommer hem. 
Skönt med lite eget hus. 
Bara jag, David och lillbrorsan Marcus! 

Härligt! 

Nä, ska glo lite på tv nu, eller försöka sova nån timme. 
Ha det gött allihopa. 
Pusshej!

   

Av Jennie Linnarsson - 18 september 2012 01:06

Jag ursäktar för min dåliga uppdatering.. 
Var ju i Skara nu över helgen och tänkte på helt annat igår när jag kom hem. 
Men nu ska jag ta och berätta lite! :)

Hmm.. Fredags, åkte jag till Skara mot älsklingen och vi gjorde faktiskt inte så mycket i helgen, 

eftersom båda var sket förskylda. Så för de mesta så har vi faktiskt bara legat. 
Men i fredags kväll gjorde vi kladdkaka... snacka om kladdkaka... 
Helt mindfucked.

Så igår åkte jag tillbaka hem till lilla Paris (Vänersborg) fast mamma kom och hämtade mig i Trollhättan.   
Sen förra natten kunde jag inte sova.. eftersom de närmar sig med stormsteg. 

Kommer till snart vad jag menar. 

Idag i skolan var't ju inte så gó. Sketförskyld & ont i magen hela dagen, inte kunnat koncentrera mig ordentligt. Men fick ändå rätt mycket gjort. 
Men bra gick det på nåt j*vla vänster. 

Ja... för dem som nyss börjat läsa eller nåt.. så ska jag på begravning på Onsdag. 
Första begravningen någonsin och den avlidne är min gammelmormor som jag stod mycket nära.
Är så nervös och rädd så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 


Men som tur är så kommer min bejbi hit idag! 
Eftersom han ska vara med imorgon på begravningen. 

Jaa.. ska nog försöka sova nu, har sovmorgon till fem över tio. 
underbart!

 


Nä, ni får ha det skönt, så skriver jag imorgon! 

Pusshaaj!

 

Av Jennie Linnarsson - 13 september 2012 23:44

Måste få skriva av mig lite som älsklingen brukar säga.


Världens finaste människa. 
Och han är jag tillsammans med.
Min goa fästman och min bästa vän. 
Vi kan prata om allt, och verkligen allt och inget. 
Vi kan prata om vad som helst. 

Du är det finaste jag vet. 
Du gör mig så otroligt lycklig och du finns när jag behöver dig.

Jag tackar dig för dessa närmaste gånger då jag mått dåligt och verkligen behövt nån. 
För då fanns du där och stöttade mig. 
När jag nu mår som värst, med en sådan stor sorg inom mig så försöker du verkligen få mig glad.
Ditt leende får mig verkligen varm och hela du gör mig så glad.

Jag älskar dig för den du är, inte för att du är så jävla snygg(sant) och inte för att du är äldre.
Utan för du är den du är, jag älskar din personlighet.

Du är den som jag verkligen älskar och vill leva med. 
För utan dig, så vet jag inte vart jag hade varit. 
Antingen i himlen eller psyket vid detta laget. 
Men du fick mig att se dem positiva tankarna, för jag kämpar för dig. 
Jag vill att du ska vara glad och stolt över mig som din fästmö, 
så som jag är stolt och glad över att du är min fästman. 

Jag kommer alltid vara din din din! 
Älskling, du är bäst! 
Du fyller mitt liv med glädje. 


Jag vill bara säga det David Fredrik Söderblom att.. 


Jag älskar dig, hjärtat!   

         
 

Av Jennie Linnarsson - 13 september 2012 22:08

Dagen har gått bra! 

Varit i skolan, dock försov jag mig och kom typ en halvtimme försent. 
menmen.. vad gör man? 

Efter skolan var det upp till Frändefors för och hämta de sista. 
eller ah, typ det sista. Min mamma ska hämta lite mer på måndag men, ändå! 

Innan vi åkte upp till frändefors så åkte vi till kvantum för och skicka iväg breven för att kunna få lämpet för övningskörningen! 
VILKEN TUR man har att mamma lägger på brevet och så tar precis personalen på kvantum upp säckarna för postbilen? 
Så alltså kom mitt brev med dagens postbil! 

Känns som en väldigt go lättnad! 
Nu är det bara och vänta på att få breven så man kan börja köra. 
Bara jag får det så fixar sig allting och de är bara att börja tuta & Köra på allvar!   


Riktigt jävla gött om jag får säga det själv!   


Nu på kvällen har jag försökt ta isär min helvetiska soffa som verkligen är oförstörbar! 
Det gick verkligen inte att få isär den så det får pappa göra imorgon när jag är i skolan. 

I helgen blir det att vara med älskade älsklingen! :) <3 

Får se om det blir i Skara eller i Vänersborg. 
Men antagligen i Skara. 

Nä, nu ska jag försöka käka lite och sedan fixa sängen för å försöka sova! 
DENNA NATTEN SKA JAG SOVA! 

hehe. 
Ha det gött kära läsare!   

 

Av Jennie Linnarsson - 12 september 2012 22:37

Nu på kvällen så fick de bli att baka kladdkakemuffins! 
hihi, fick respons utav mamma som tyckte den var god, samt min lillebror. 

Just nu sitter jag här på rummet tillsammans med min lillebror. 
Han bråkar som en klängig apa.. 
Men men, det är ju en lillebror eller hur?   



Men nu ska jag ta och läsa lite körkortsteori och sen sova! :) 

Nattinatt  

               

Av Jennie Linnarsson - 12 september 2012 17:23

Dagens skola var väl chill tycker jag. 
Hade en håltimme under dagen på 3 timmar... då var det bara hem och duscha. 
Inte mycket som händer idag. 

Ska läsa lite körkorts-teori. 
Var ju på handledarkursen igår! Mycket bra faktiskt, men ont i rumpan fick man efter typ 3 timmar på en stol och bara lyssnar. 
Så det blir att läsa nu! 

Nä som sagt, jag väntar på mat och glor på tv samtidigt som jag skypar med älsklingen! 
Inte mycket som hänt ärligt talat så vet inte direkt vad jag ska skriva om. 

Är det nån som är bra på redigera och fixa headers så hör GÄRNA av er till mig. 
Är inte så bra på sånt...   




Hejsvejs på er sötnosar!

   

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards