JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under april 2011

Av Jennie Linnarsson - 23 april 2011 16:45

Mycket.

Jag behöver sanna vänner,

jag behöver din tröst,

jag behöver dig.

Jag kan inte låta bli att gråta när jag skriver om dig.

Du betydde så mycket för mig i mitt liv.

Helt plötsligt den natten.. så var du borta?

Förstår inte vad du tänkte på...

Jag önska jag kunde bli den ängeln du sa att jag var.

Men hur kan jag vara den ängeln,

ifall du dog fast jag sa till dej att inte göra det.

Varför sa du att du lyssnade på det jag sa?
För i såna fall skulle du inte varit där du är idag.

Du hade kanske stannat kvar som du sa att du skulle?

'' God damn you're so beautiful to me''
kommer du ihåg?

Det sista du skicka till mig innan du försvann ur mitt liv.

Saknar dej vännen.

Jag älskar dig, så som du älskade dig.


Bästa vännen min, vila i frid nu.

    


(Lite nya bilder på mig)

 

 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards