JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie Linnarsson - 30 november 2010 15:19

Japp! :)


Idag fick man mobilen!

Så nu är man glad långt framöver! :)

Familjen ska äta pyttipanna, själv ska man få äta Pirog ;)

( ganska bra att inte tycka om pyttipanna! )


En liten bild på min älskade nya mobil nu då.  


Av Jennie Linnarsson - 29 november 2010 22:32

Ingen mobil blev de idag..
Crap.


Aja.. :)
Hoppas på den imorgon.. stannar nog hemma från skolan..
Mår fortfarande skit...


Godnatt!   

 

Av Jennie Linnarsson - 28 november 2010 17:10

' Saft, saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft.'


Sången sitter fast i huvudet tillsammans med huvudvärken sen Nyårs-festen igår.

Det var en maskerad, jag och kompisar var dom söta på smurfarna..

Kanske märktes på låten...?

 

Där ser man ju hur man såg ut. Jag är då Smurfan.
( Till Höger i vitklänning.)

Dagen ser bra ut. Lite fika med familjen nu, imorgon får man eventuellt nya mobilen.


KRAM!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards