JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Jennie Linnarsson - 5 september 2012 19:06

Äntligen är man på gång med körkortet!


Blir inskrivning och handledarutbildningen på tisdag! 
Känns riktigt jävla skönt asso! 
Sen är det dessutom bara å vänta på lämpet! 

Nja, livet flyter på bara just nu på sätt och vis..
Samtidigt som jag tänker på min älskade gammelmormor uppe i himlen! 

Dödsannonsen kom i tidningen idag, allt blev så på riktigt..
Usch, nä nu ska jag ev tvätta å duscha, puss på er läsare!   

 

Av Jennie Linnarsson - 5 september 2012 13:40

Min helg blev ju inte riktigt som planerad då va....

Hade tänkt att jag skulle dra iväg till Skara för och komma ifrån alla tankar och känslor.
Men då får man höra att jag måste vara hemma och mögla för att min mamma ska till sthlm. 
Så då måste jag vara hemma och stor mögla.

Det lär ju bara innebära att jag alltså kommer ligga i min säng i djup deprission! 

Precis som jag gör idag!

Orkar inte röra på mig eller nåt. Finns ingenting och göra.
Jag orkar inte ligga hemma och må skit, jag orkar inte det! 

Vill bara ha nåt annat och tänka på... bara ha kul.. men inte ens de får man. 
För tydligen går mina föräldrar först.


så trött.. vill bara flytta hemifrån och bo ensam.
Få bestämma själv, och bara bry mig om mig själv.

Det låter väldigt ego, men de får man vara ibland. 
Näe, orkar inte ens skriva mer nu, houuj <3

 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards