JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennie Linnarsson - 29 januari 2012 17:46

Underbar helg asså!


Sov hos min kära moster i fredags och hade såpass trevligt med lite allt möjligt!!! ;)
Igår kom min underbara pojke David för att sova här,
vi har hos min moster tillsammans med min kära vän Jerry till ca kl. 2 på natten.
Sen begav vi oss hemåt mot mig,
väl hemma var jag & David super trötta, men kunde inte somna så vi låg och snackade.
Vi sov till ungefär 12 - halv 1.

Vi åt varma mackor till frukost och sen var de dags för han att åka vid 15:33.
Saknar han redan,
grymt älskad är du !

Lite bilder från helgen,
men jag tackar stort alla som var med i helgen, ni är faaan underbara! :)
           

Av Jennie Linnarsson - 27 januari 2012 11:50

Underbar dag på hela veckan!
Det är nu man känner bara '' fan ledig nu!'' (de flesta iaf)

Idag blir de 'chillande' för mig. ;)
Ni vet väl vad en fredag står för ? ;)

Får se vad som händer! :D

Kommer hem imorgon och då kommer UNDERBARA David hit!
Blir lite korttagande och så, helst en rätt lugn dag med tanke på idag, HAHA!

Menmen, får se om min käre vän Jerry också ska va med en'a stund! ^^
Vi får se vad helgen har att erbjuda.

Nu ska jag fixa mig och så för sen drar jag, Houuuuj!

 

Av Jennie Linnarsson - 12 januari 2012 04:58

Jaa, eftersom sömnen vägrar att komma till mig så kan jag lika bra blogga på lite..

Igår började jag min praktik på Björkens äldreboende här i Vänersborg, mycket roligt faktiskt!
Idag har jag arbetstider mellan 13:30 - 21:30. ^^
Kul sen då framåt dagen när man är något trött!
Eller inte..?
Praktiken ska alltså va nu då i 5 veckor och de känns som om jag verkligen kommer lära mig massor! 
Jag hämtade mina ''fina'' arbetskläder efter att jag hade slutat och sedan gick jag hem.

Dock tyvärr slumrade jag till... vilket antagligen är orsaken till att jag fortfarande är uppe..?
Jag ligger och väntar på att det ska gå, hoppas på nån timmes sömn iaf!
Ligger och lyssnar på dem klassiska barnsagorna. Mycket underhållande!

Nä, hejsvejs på er kära läsare!
Nu blir det bockarna bruse om jag inte flyger iväg för blåsten! ;o

 


Av Jennie Linnarsson - 8 januari 2012 19:10

Jag innehåller så mycket ilska just i denna perioden..
Mot just en person, som bad mig dra åt helvete.


Jag är så trött på dej, nu har jag fått nog!
Jag försvinner så fort jag kan bort från dig!
Jag klarar inte av dina utbrott, ditt gapande, dina sårande kommentarer.
Jag klarar inte av att du inte bryr dig!
Det hemska är att nu när jag ska försöka klara mig utan dig ger du den andra uppmärksamheten, du går bara vidare som om jag aldrig funnits.
Det är precis så jag känner, jag känner ingen kärlek från dig som jag skulle behövt, ingen närhet.
Det enda jag känner är ilska och avvisande från dig!
Jag har varit nära massa gånger och säga att ''jag hatar dig'', men de går inte för mig.
För jag vet att jag egentligen inte gör det. Men fortsätter du som du gör så kommer jag göra det!
Jag klarar inte av att hålla allt inne, jag bryr mig inte om vem som läser detta, varsågod, läs på!

Du är så dum att du förstår väl inte ens att det är dig jag menar.
Jag försvinner om bara några år, ut ur din vardag.
Jag skriver inte detta för att alla ska se hur hemsk du är, för det finns ENSTAKA gånger som du är den bästa jag vet! Men du behöver visa det mer, för jag känner ingenting.
Jag skriver detta för jag vill ha den kontakt som jag saknat hur länge som helst!
Jag skriver detta för att jag älskar dig.
Du förstår inte vilken skada du gör!
Du knäcker mig totalt, och de ska inte jag behöva i min ålder.

Du får göra som du vill,
fortsätta vara en idiot som jag slutar prata med eller så blir du bättre.
Ditt val om du vill ha kontakt med mig eller inte.

För om annars har jag planer redan nu.

Så det så. 

I can live without you if I have to.

   Medicin från dig, -->  

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards