JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennie Linnarsson - 30 maj 2012 09:25

Sitter här i skolan och gör ingenting.
Är för trött och orkar inte.

Imorgon kommer älsklingen woho!


På fredag ska jag, älsklingen och lillbrorsan till min mormor & morfars sommarstuga och bo där över helgen! Helt underbart verkligen. Så det blir till att slappa i helgen förutom när man ska hjälpa morfar med trädgårn'.

Men hör av mig ikväll. Pusshaaaaaaaaaj! :* <3

   

Av Jennie Linnarsson - 20 maj 2012 20:57

Har varit väldigt dåligt på bloggandet nu, men har bara inte känt för och skriva. Har egentligen inte ork för det nu heller, men får göra det ändå!


Har inte alls mått så bra, allt bara snurrar.
Allt bara dras upp igen. Det man försöker glömma eller har glömt tas upp.
Då är det bra att ha såna vänner som får en att le.
Dem som är med på dem galna sakerna, dem som peppar dig till att fortsätta!

Nu äre ju inte så många veckor kvar i skolan som tur är, för de har verkligen tagit kraften ur mig.
Känner mig allvarligt talat vilsen, vet inte var jag ska gå.


Vet inte vad mer jag ska säga förutom att de är UNDERBART att det soliga och varma vädret är påväg tillbaka.

Haft en underbar helg iaf som fått hålla uppe mitt humör. Härliga människor och grilla under ett paraply när de ösregnar.. och knö 4 pers under dessutom. Det var en händelse må jag säga.


Jaa, nu sitter man ensam och bara lider fram med klockan att imorgon är det skola. Orkar inte..

08:30 - 15:40.

roligt? nej. Är för TRÖTT!


Aja, ska kanske ut på kvällspromenad nu själv.

Bye!

 

Av Jennie Linnarsson - 13 maj 2012 19:32

Då har man testat på det med.. modell för en dag.

Tog massa otroligt underbara kort med min mamma och själv.
Ni får nåt smakprov snart.

Imorgon är de teckenspråksläger tills på tisdag, sen efter när vi kommer hem ska jag på information om sommarjobbet som jag har. :D

Mycket att göra, men ändå så lite att skriva om ?
aja, kommer allt mer efter allt. :)


Modell-Bilder.

       

Av Jennie Linnarsson - 1 maj 2012 13:46

Jag får börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering, Sorry!

 

Jag har varit med om min bästa helg ever!
Min älskling har varit här från i fredags till idag(tisdag).  
Haft mycket tid tillsammans med han!
Fått min nya mobil förresten! är SUPER nöjd med den.
Htc Incredible S, röd. As bra faktiskt. Igår var de ju valborg och då kan man ju faktiskt ta och smutta lite.   

Det va jag, älsklingen och två kära vänner till som var nere på skräcklan' i Vänersborg(här då alltså) och hade de mysigt!
(Kommer upp lite bilder sen)

Idag är det ju första maj och då är det så att min kära mamma fyller år idag, hon fyller 41 år idag!
Så vill bara säga Grattis mamma på din födelsedag, jag hoppas du kommer ha det trevligt och bra för de är du värd!     

Ska nämligen fira henne hos min kära mormor och morfar ute på kusten! Tänker nog sno en solstol där borta...  


Nä har inte mycket mer att skriva, men lite bilder kan ni få se!
KRAM !    

(Klicka på fotona för att se i större format, pga att de är så många bilder)


                       

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards