JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jennie Linnarsson - 19 juni 2011 23:05

Jag har faktiskt ganska många funderingar..

Funderar på att ha ett inlägg om endast en bra vän..? 

Dock får ju den visa att den vill medverka i detta då, 
så jag tycker att jag gör såhär då...

Jag har en liten ''tävling''.
Den som skriver finaste dikten, (kan handla om precis vad som helst!)
Den kommer jag att skriva om i min blogg! :)

- Skriv en dikt så bedömmer jag den.. 25/6 vem som vunnit, om jag nu har fått in några bidrag. 


Jag skulle dessutom glädjas otroligt ifall man fick iordning någon riktigt fin och passande toppbild till min blogg! :) 

Så är det någon som är super snäll och hjälper mig att redigera en sådan bild så vore jag grymt tacksam!

Hör av er! :)

(Gammal bild men...)

   

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards