JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennie Linnarsson - 21 juli 2011 01:18

Jaa.. idag gjorde jag inte alls mycket.. Förens framåt kvällen.


Jag gick ut med min allra bästa vän, My.


Vi tog en foto kväll vi sent kommer glömma med alla dessa kort!

Jag tog ungefär 180 bilder...

My tog lite mindre ^^



Att veta att man har en sån otroligt go vän som henne,

det är himlen!


Jag älskar dig gumman!


Ett litet smakprov på vårat fotande. (dock redigerat)

 


Av Jennie Linnarsson - 16 juli 2011 01:43

Mycket förändring just nu...


Måste börja ta träningen igen..
Gått upp 2kg ännu en gång.


Dock sitter jag ju med kladdkaka, godis och ett glas pucko.


Jag har dessutom förgat håret till brunt och är väldigt nöjd!

 NY LÅT ute dessutom!


Jennie Linnarsson - Only Love   @ youtube ( egen skriven )


Vi får se vad som händer..

Nu ska jag fortsätta se min goa komedifilm och får se om

det kommer upp nåt inlägg senare


Avsluutar inlägget med en bild på min älskade vovve.


 

Av Jennie Linnarsson - 9 juli 2011 04:20



Jag har drabbats,

av verklighetens mardröm.


Tänk er sitta på sitt rum,

för rädd för att gå ut ur rummet..

för rädd för in egna pappas ilska...

Bara att se honom plågas får mig att må dåligt.


Tänk er att sitta vid datorn hemma,

att bråka med sin mamma medans hon jobbar..

att få henne gråtfärdig en 3:de natt i sträck som hon är vaken.


Tänk er att inte vilja leva längre.
Att sluta se sina vänner skratta och le,

gråta och sörja.

Att allt hopp inom en bara försvinner och du känner dig tom..


Tänk er att allt detta är är mitt fel..

Allt hat, all sorg.. allt är mitt fel.


Smärtan tar KÅL på mig...

Jag har förstört preecis allt..

Nu är fråga bara..



Ska man försvinna upp till himlen ?

  It's driving me crazy

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards