JennieEvelinaLinnarsson

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Höstlov!

Av Jennie Linnarsson - 26 oktober 2012 11:55

Så underbart med höstlov!
Idag hade jag bara en lektion. Lite drygt att behöva gå upp tidigt för en timmes lektion typ, men 

det var det värt. 

Har nämligen hemstudiedagar igår och idag. Så har fått lite hemuppgifter. 
Men nu har man ju en hel vecka på sig att göra klart allt.
Superduper!


Gjorde nyss klart teckenspråksuppgiften, som jag tänkte lägga upp  ikväll     . 
Sen har ju min älskling tatuerat sig, så den finns det också bild på. 


Men just nu tänkte jag faktiskt ta mig en liten tupplur. 

imorgon är det oktobersmarknad här i vänersborg!
Underbart, godis och belgisk våffla... mums!!


Härligt må jag säga. 
Nä, nu är jag så otroligt trött. 

Skriver nog lite ikväll kanske, om inte min älskade älskling hindrar mig. 

Ha det gött sålänge! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Linnarsson - 15 februari 2013 23:54

Kod för att importera min blogg till Nattstad:7246744096

Av Jennie Linnarsson - 7 januari 2013 06:53

Lite inblick i mitt liv

Av Jennie Linnarsson - 21 november 2012 19:10

Skall nog faktiskt ta och prova att blogga lite på Nattstad ett tag och se om det är bättre. Börjar bli rätt tråkigt här faktiskt, haha. :) Kul å testa något nytt. Här är länken till er som brukar läsa, http://www.nattstad.se/GLinnarsson Så den ...

Av Jennie Linnarsson - 20 november 2012 21:28

Jaa, idag har det varit en härlig dag! Sov fram till halv två ungefär, tror jag. Sedan var det bara att göra sig iordning inför skolan som började 17:00 och slutade 20:00 men vi fick sluta vid tjugo över 7 eller nåt. hahah. Har haft på schemat: -Teck...

Av Jennie Linnarsson - 19 november 2012 21:47

Dagen;   Dagen har faktiskt varit helt ok! Började dagen faktiskt med att inte kunna sova förra natten. La mig kanske runt 23:00 som sedan slutade i sömn vid 04:30 ungefär... Kände inte någon lust att gå upp halv åtta sedan då. Hehe.Men började s...

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards