JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under december 2010

Av Jennie Linnarsson - 20 december 2010 14:49

Jag vill inte förstå längre, för när jag väl hittar sannigen

blir jag bara sårad.

Man hör alla säga;
'' Men vi ska alltid vara vänner'' eller '' Jag älskar dig,bästis.''

Det känns inte rätt att folk går runt och ljuger.
Man sitter lugn och redan är upprörd för saker och ting,

vad händer?
Jo, man ser att ens nära vän har de helt annorlund än vad man trodde.

Inte hade denne person sagt något, knappt hört av sig.

Nä.. Det känns bara så otroligt sårande.


Jag menar ska de inte räcka med allt man har nu redan.

Man förlorar sina vänner..

Dem man umgicks med förr...

Hoppas dem vet att jag menar just dem.

Hoppas vissa känner sig träffade.

För jag är rätt trött på denna falskhet just nu.


Älskar er få som finns och är mina äkta vänner. <3

 

Av Jennie Linnarsson - 6 december 2010 23:05

Ja.. hur ska man må?
De kan tydligen ingen tala om.


Rätt så mycket nu senaste dagarna.

Just idag så var de ju skolan,

där de då var massa ''onödiga'' lektioner.

- Klassråd.

- Matte

- Idrott.

- Teckenspråk (½ h lektion

- Svenska

- SO.


Katastrof,

men får se de positivt.

Fyller ju år på Torsdag så! Man får va glad för de!

Gick hem efter detta, pluggade SO. Ska plugga lite Fysik nu,

har viktigt prov imorgon... avgörande i Fysik-Betyget.

usch..

Vi får se hur de går.

PEACE!   

 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards