JennieEvelinaLinnarsson

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

19/11-12

Av Jennie Linnarsson - 19 november 2012 21:47

Dagen;

 

Dagen har faktiskt varit helt ok! Började dagen faktiskt med att inte kunna sova förra natten. 
La mig kanske runt 23:00 som sedan slutade i sömn vid 04:30 ungefär... 

Kände inte någon lust att gå upp halv åtta sedan då. Hehe.
Men började skoldagen i alla fall 08:30, då var det teckenspråk.
Men det var menat att jag skulle till kuratorn vid 9-tiden, som dock inte blev av pga, sjukdom.
Så det sket sig direkt liksom. Sen hade jag håltimme från 10:00 - 12:25, vilket resulterade 
en liten tripp till Överby med min älskade vän Markus. Sedan kom vi tillbaka, och då var det dags att lyssna på en liten föreläsning om droger och hur man ska förebygga det. 

Efter denna föreläsning var det dags för en ''liten'' debatt i skolan inom politiken. Jag själv representerade Kristdemokraterna, kände mig verkligen ''bekväm''... haha. 
Inte alls med tanke på att jag rent av ''skiter'' i det för tillfället. 

Veckan;

 

Nu i veckan händer sådär mycket kan man väl säga. 
Imorgon är det öppet hus på min skola, Birger Sjöbergsgymnasiet i Vänersborg mellan 17:00 - 20:00 
Kom gärna och hälsa på! 

 

Sedan onsdag & torsdag tror jag inte att det är något speciellt. 
På fredag däremot så ska klassen till Trollhättans Sjukhus, NÄL på ett studiebesök och inleda ''kapitlet'' om döden.

Vilket jag känner SÅDÄR för som jag mår just nu. menmen!

I helgen skall älsklingen komma hit med, vi ska baka bullar, hoppas jag...!
Sedan på lördag blir det tidig uppgång för mig eftersom min mamma har på nåt sätt
fått med mig tidigt som attan för att stå på loppis med henne på lördag.
Fråga mig inte hur! 

Jag har ingen aning om det själv. Så älsklingen får väl antingen åka med mig eller ligga hemma och sova och hitta på annat, eller rent av sova och sen komma in till stan och stå med oss. ^^
Vi får se!

 

 

Påtal om annat.... så är det inte långt varken till 9:e december eller till jul nu ju!
OM någon undrar vad som händer den 9:e så är det min födelsedag.
Så är rätt nyfiken på vad folk har täntk köpa..(?)

 

Jaaaa... Jag kan väl avsluta min ''lilla'' inlägg med lite text om min älskling eftersom han alltid skriver om mig på sin blogg så får väl jag också vara lite gullig? Eftersom han är den allra allra allra bästa killen som finns!
Den ''rätta'' för mig i alla fall. Känns verkligen skit bra med honom!
Allt vi gör tillsammans även om de bara är och halvsova i sängen eller så, så har vi roligt & mysigt.

Det viktigaste är att jag känner mig trygg och älskad i hans närhet, vilket jag gör!

 

Nä, avrundar detta nu med att säga Jag älskar dig David och hoppas på bra respons av detta inlägget av han..   

 

Ha det bra kära läsare!

 

     

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Linnarsson - 15 februari 2013 23:54

Kod för att importera min blogg till Nattstad:7246744096

Av Jennie Linnarsson - 7 januari 2013 06:53

Lite inblick i mitt liv

Av Jennie Linnarsson - 21 november 2012 19:10

Skall nog faktiskt ta och prova att blogga lite på Nattstad ett tag och se om det är bättre. Börjar bli rätt tråkigt här faktiskt, haha. :) Kul å testa något nytt. Här är länken till er som brukar läsa, http://www.nattstad.se/GLinnarsson Så den ...

Av Jennie Linnarsson - 20 november 2012 21:28

Jaa, idag har det varit en härlig dag! Sov fram till halv två ungefär, tror jag. Sedan var det bara att göra sig iordning inför skolan som började 17:00 och slutade 20:00 men vi fick sluta vid tjugo över 7 eller nåt. hahah. Har haft på schemat: -Teck...

Av Jennie Linnarsson - 15 november 2012 12:41

Ligger och chillar i soffan. Har tråkigt och väntar på att sista 3 timmars lektionen.. Usch! Imorgon blir det att åka mot Skara till älsklingen. Men nu ska jag söva eller nåt. Skriver sen puss. :)...

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards