JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennie Linnarsson - 18 februari 2011 15:34

Jaa, dansen igår gick ju otroligt bra! :)


Det var fruktansvärt kul!

Idag i skolan var de fantiskt också väldigt kul..
bara de att vi var väl.. 7-8 st i klassen.


So hela morgonen, från 09:30 - 11:40
Inte liite trött på det nu ^^
Sedan en timmas rast..
Chill med klasskompisarna :)

Sedan var de matte, vi pratade och hade genomgång

genom matteprovet vi hade i måndags.
Sedan sista lektionen No.
Vi hade debatt.
SÅ KUL
Det var jag, Michelle, Ruben & Erik Mot
Marigona, Jesper, Emma & Tony.
FYFAN va vi gapa och sånt. :D

AWESOME... nu blir de chill, väntandes på godis ;)
Har pengar på mobilen igen, så
ni underbara människor får smsa om nån dag att va på! :D
KRAM PÅ ER!

(kommer bild från gårdagen)

 

Av Jennie Linnarsson - 11 februari 2011 23:24

Jaa, nu var det dax för en förändring i bloggen kände jag!


Min kära pappa är det som designat bloggens topp bild!

STORT tack till dig pappa! :)

Jag är ju som sagt blondin nu, tänkte lägga in en bild på de så

ni alla kan ''känna igen'' mig.
Släng in lite frågor & kommentarer om bloggen utseende,

eller om de är nåt ni vill fråga mig! :)

MVH/ Jennie Linnarsson


 

Av Jennie Linnarsson - 6 februari 2011 12:19

Rolig helg...

Gått och väntat på att få färga håret till blont,

när man väl tror att tiden är inne

kommer sveket från morsan.
-'' nä, det räcker inte med färg''.

Gå och släng dig i sjön, känner jag just nu.
Är så sur & besviken nu.
Mår skit.
Nära på att börja gråta,
inte för att jag inte fick de jag ville

utan för att hon skjuter upp saker.


Jag får väl börja med att leva ensam och ta hand om mig själv.
Då kanske man inte blir lika sviken?
Ska duscha tror jag, sedan bort och jobba.
Sen ikväll blir de bio med Linnea.

'' Trassel ''

För de är fan just de mitt liv är just nu.  


Så...
Sug på dej
Och ha en trevlig fortsatt söndag! :)


(Själv orkar jag ej denna söndag mer)

 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards