JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennie Linnarsson - 27 januari 2011 22:46

Ännu en gång är man sjuk, med öroninflammation.
Hör knappt nåt..
Bara tagit de lugnt idag, tills på kvällen..

Känns otroligt konstigt att vara singel asså...
Man '' flyger solo''..
Aja, det gick inte, då får man hitta den som de funkar med! :)
<3

Hoppas på en som tar det dag för dag och bara chillar..
Får väl se...
Många tankar kommer upp när man lyssnar på
'' Patrick Swayze - she's like the wind''

natti folket.

 

Av Jennie Linnarsson - 19 januari 2011 19:25

Här sitter jag,
med tårar för ögonen och tänker tillbaka.
Är dessutom sjuk med frossa och lite hosta & snuva.
Så idag har jag ju inte varit i skolan,
får se ifall jag går dit imorgon.
Har inte så mycket att skriva, men...
 


Nu får ni njuta av resten av kvällen!
Själv ska jag deppa ihop och hoppas på att livet blir bättre.

HOUJ!

(Lägger in min video med låten som jag sjungt.)

 


Av Jennie Linnarsson - 7 januari 2011 00:48

Idag har jag bara inte förstått mig själv.

Man mår bara så dåligt.
Var med min älskade bästa vän Isa iaf på kvällen.
Vi fick prata ut problem och lösa sådana också.

Vi fick en bild för banden gjort av en kille också.
(kommer längre ner)

Man gjorde slut med sin pojkvän.
Man kan bara inte älska någon om man inte älskar sig själv.
Jag måste få ta hand om mig själv lite och reda ut massa problem.
Hoppas ni andra har haft det bra.


(Bilden för bandet)


Av Jennie Linnarsson - 5 januari 2011 22:00

142 tittare har de varit
på min senaste låt på youtube.



Roligt att se att folk gillar det.

Jag har varit borta nu några dagar,
Fått samla tankar och tänka igenom saker och ting.
Det var inte alltför enkelt att komma hem igen och få
känna alla negativa tankar som man försökt fly ifrån.

''
Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare. / Olle Wedholm''


Bra visdomsord.

Jag ska inte sitta och besvära folket mer över vad jag orkar och inte orkar.
Men men.

Godnatt. 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards