JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennie Linnarsson - 30 oktober 2012 12:29

Idag blir det en liten tripp hemåt igen. 
Imorgon är det kalas för min älskade lillebror. 


Så idag blir det att åka hem, städa fort som fan och så. 

Nu är vi ju i Skara hos min älskling, men dess dagar har verkligen varit svien kul! 

Typ åkt runt i bil typ 2 kvällar i rad nu, med älsklingens kompis bil. 


Mycket roligt!


Känner mig helt trött idag, men ändå inte?

Nä, nu blir det väl att packa lite så att allt är klart till sen. 


Ha det så gött, hejsvejs! :) 


     

Av Jennie Linnarsson - 26 oktober 2012 11:55

Så underbart med höstlov!
Idag hade jag bara en lektion. Lite drygt att behöva gå upp tidigt för en timmes lektion typ, men 

det var det värt. 

Har nämligen hemstudiedagar igår och idag. Så har fått lite hemuppgifter. 
Men nu har man ju en hel vecka på sig att göra klart allt.
Superduper!


Gjorde nyss klart teckenspråksuppgiften, som jag tänkte lägga upp  ikväll     . 
Sen har ju min älskling tatuerat sig, så den finns det också bild på. 


Men just nu tänkte jag faktiskt ta mig en liten tupplur. 

imorgon är det oktobersmarknad här i vänersborg!
Underbart, godis och belgisk våffla... mums!!


Härligt må jag säga. 
Nä, nu är jag så otroligt trött. 

Skriver nog lite ikväll kanske, om inte min älskade älskling hindrar mig. 

Ha det gött sålänge! 


Av Jennie Linnarsson - 22 oktober 2012 23:16

Har det verkligen varit! 


Började i skolan, det var chill sådär som det brukar.
Sen.. började rasten och den blev ju helt åt pipan. 
Våran goa vän satte sig hos oss, och hoppade in i vårat samtal. 
Som sedan plötsligt vräker ur sig att han hade hört att daddlar  var bra för killar när dem ska ha sex...


Det blev sånt asgarv så jag började gråta!
Sen höll vi på och kalla varandra daddel och jag vet inte allt.. hahahha. Sjukt!

Sen med tanke på att imorses gick jag upp kl. 05:00 för att älsklingen skulle till skolan. 
Så det var inte så lätt att somna om sen. 
Nu är jag bara så glad att jag ska få sova. 

Imorgon är det skola mellan 10:05 - 14:30. 
Så det är rätt chill.   



Efter skolan kommer älsklingen igen eftersom han ska tatuera sig! =)
Riktigt spänd över hur den kommer se ut. 
Han har nämligen redan 3 st, så detta blir hans 4:e.. hahha. 


Vi får se om jag får ta kort på han efter detta! :'D 

Nä, sova nu! 
Trött som en jag vet inte vad... 

Nattinatt goingar!   

 

Av Jennie Linnarsson - 18 oktober 2012 23:09

Du är absolut mitt allt älskling. 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.


             


Av Jennie Linnarsson - 18 oktober 2012 20:09

Det känns som om man varit uppe i mer än ett dygn.. 
Ögonen nästan gråter av trötthet. 
Vill bara lägga mig bekvämt i sängen och sova! 
Eftersom min helg börjar väldigt tidigt imorgon!

Morgondagen lär inte bli lika jobbig som denna. 
Börjar nämligen halv nio imorgon och slutar runt 11 snåret. 
riktigt hääärligt! :)


Gått i skolan idag från halv tio till halv 5. 
Det var verkligen så att man satt och små blundade sista minutrarna på lektionen. 

Sen var de bara att åka hem på cykeln i regn... 

Så förbaskat tråkigt! 


Imorgon kommer min älskling också! 
Saknat han som f*n ! 

Vill verkligen träffa han nu! 

Näe, nu ska jag skriva ut älsklingens tatuering och så, och försöka fördriva tiden så att man kan gå och lägga sig för kvällen någongång! 


Ciaooooooooo!

 

Av Jennie Linnarsson - 17 oktober 2012 15:51

Känner verkligen hur julen närmar sig. 
Skrivit lite på min önskelista inför årets födelsedag och julafton. 
Får se om man får nåt man vill ha. 



Årets önskelista får bestå utav: 

-Kläder

-Basket-kängor

-Ringar, långa halsband

-Ny säng, 120cm!!

-Sänglakan

-Adidas prylar

-Pengar till körkort!!!

-Äkta onepiece

-Foto-Album

-Pengar

-Platt tv

-Tv-spel till Wii/Ps2/Gamecube. (MARIO KART TILL GAMECUBE!)

-Parfym

-Ny Kamera (Helst systemkamera)

-Gymkort på motionspalatset


 Mer har jag inte kommit på ännu. :) 


Idag är jag bara trött och nedstämd känner jag. 
Har ett enormt sockersug också... 


Allt känns som om de går skit långsamt och sakta idag. 

Som om allt gick i slowmotion. 

Får se vad som händer idag, blir antagligen inte alls mycket! 


Får se om jag skriver nåt sen. 
Houuj! :) 

 

 



Av Jennie Linnarsson - 17 oktober 2012 12:57

Jag sitter här i skolan och funderar.
Funderar på alla dessa saker som händer.
Funderar på hur vänner beter sig och hur personer som man varit vän med beter sig.
Speciellt en person som jag varit med om beter sig som en 3-åring.

Jag tänker också på mina behov och allt.

Av Jennie Linnarsson - 11 oktober 2012 22:39

Det tycker jag allt att man varit! 
Städat rummet sen jag kom hem från skolan.. men fortfarande inte klar.


Hade redovisning för läraren idag om vårat arbete om Alkohol och droger. 

Det var tydligen en bra redovisning, så nu hoppas vi att det duger inför 8:orna som vi ska redovisa för.


Gjorde faktiskt inte så mycket idag i skolan. 
Det var väl möjligtvis våran 3 timmars teckenspråkslektion som spårade ur lite sådär smått...

Vi allihopa var dötrötta och skulle egentligen gått till halv 5, men fick sluta kvart i fyra istället. SKÖNT!

Men det började med en bra stund att allihopa satt och gapskratta så fort någon gjorde något. 

Det var inte så lyckat....



Sen kom man hem och fick ett smittande rus av min kära mor av att jag skulle städa. 

Så jag städade mellan kanske, halv fem - fem till ungefär nio. :) 

Sen fick det bli en förtjänad dusch på detta. 
Nu ska jag ligga och plugga lite inför proven imorgon! 

Imorgon är det rätt mycket känner jag! 
Stressig dag!


Morgondagen

 


- Prov i medicin 08:30

- möte 09:30

- teckenspråks lektion

- rast

-prov i vård och omsorg

- sluta

- skynda hem

- packa klart

- åka till älsklingen!




Så ser morgon dagen ut enligt mig. 
Rätt stressigt kan jag tänka mig att det blir! 
Får se. 

Ha det så bra kära läsare!   

 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards