JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennie Linnarsson - 14 augusti 2011 00:47

Jaa.. verkligen super duper kan jag förklara mitt sommarlov som!

Allt som jag velat ska hända har hänt, men även de jag inte vill ska hända har hänt.

Singel livet fortsätter dessutom...

Blev dock playad, men vafan män är såna svin.  

( DOCK INTE ALLA! )


Jag vill liksom bara ha en gullig liten söt pojk som är seriös men ändå gaaalen! <3

Men vi år se vad framtiden ger? ;)


För övrigt ser de väl ut sådär.

Mist en vän av något skäl som låter lite obegripligt.

Om ungefär en vecka ...

Ja...


Då smäller det!

Då börjar man Gymnasiet !
Det får en att känna sig större med att säga att man ska börja gymnasiet.
Jag ska börja 1:a året på Vård & Omsorg, teckenspråk ! :)
Ska bli mycket kul.

Ska få gå med min älskade bästaste vän My och goaste raringen Johanna! ( vad jag vet) ;)


Det finns så mycket och prata om.. men så lite tid.

Jag ska ta mig en dag och bara skriva ut allt...

men INTE idag. ;)


Godnatt !

                 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards