JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Jennie Linnarsson - 9 september 2012 22:48

Yes, avkoppling fick det bli i helgen efter allt! 
Så igår (lördags) drog jag och min älskade fästman iväg till Skara(alltså hem till han).
Så firade vi hans syster och lite allt möjligt. 

Men det var skönt att få komma ifrån Vänersborg lite och glömma lite problem och allt. 

Sen när man väl kommer hem börjar problemen redan med att min lillebror hade snott min coca cola som jag hade på rummet! 
När jag var som törstigast...

 


Nu kör vi bara på i veckan! 
Imorgon är det nossebro med klassen! (kommer mer imorgondagens blogg om vad som hänt) + åka upp till min avlidne gammelmormors lägenhet, för och hämta en del saker som vi fått. 

På tisdag gäller det! 
Då är det inskrivning och handledarkurs på körskolan!    Som sagt riktigt glad över det! 
Sen är det bara och skicka iväg papprena och allt för att kunna få godkänt och sen tuta iväg och övningsköra så det står härliga till om det! 

Jaa.. nä nu ska mamma fläta mitt hår så att jag kan ha lockigt imorgon!  

Ha det gött, puss!   

 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards