JennieEvelinaLinnarsson

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Önskelista, jul snart eller?

Av Jennie Linnarsson - 17 oktober 2012 15:51

Känner verkligen hur julen närmar sig. 
Skrivit lite på min önskelista inför årets födelsedag och julafton. 
Får se om man får nåt man vill ha. 



Årets önskelista får bestå utav: 

-Kläder

-Basket-kängor

-Ringar, långa halsband

-Ny säng, 120cm!!

-Sänglakan

-Adidas prylar

-Pengar till körkort!!!

-Äkta onepiece

-Foto-Album

-Pengar

-Platt tv

-Tv-spel till Wii/Ps2/Gamecube. (MARIO KART TILL GAMECUBE!)

-Parfym

-Ny Kamera (Helst systemkamera)

-Gymkort på motionspalatset


 Mer har jag inte kommit på ännu. :) 


Idag är jag bara trött och nedstämd känner jag. 
Har ett enormt sockersug också... 


Allt känns som om de går skit långsamt och sakta idag. 

Som om allt gick i slowmotion. 

Får se vad som händer idag, blir antagligen inte alls mycket! 


Får se om jag skriver nåt sen. 
Houuj! :) 

 

 



 
 
Ingen bild

GuNillaGudMor

19 oktober 2012 00:22

Jamen toppen gumman! I god tid. Det gillar jag :-)

Några frågor.. Basketkängor, är det typ Conversestil du menar. Färg? Storlek?
Kläder? Storlek?
Sänglakan. Menar du påslakan eller bara lakan?
ÄKTA Onepiece? Vilken?

Kanonbra lista. Kram <3

Jennie Linnarsson

21 oktober 2012 15:52

Hehe. :)

Ja, det är såna converse jag menar. Antingen med högkant eller låg kant. Det spelar ingen roll.
Färg på det skulle kunna vara
- Svart, vit, blå/marinblå, Amerikanska (färger), engelska (färger), röda, ljusgröna. Dem skulle jag kunna tänka mig.
Jag har storlek 39 på skor.

- Kläder har jag olika men på tröjor och linnen har jag S och tjocktröjor har jag M.
Byxor har 36 ungefär tror jag.

Sänglakan menar jag påslakan. :)

OnePiece vill jag gärna ha den amerikanska. eller dem norska med mönstrena på. :)
Alltså äkta menas dem med dragkedja ända upp på luvan. :) Storlek på Onepiecen vet jag inte riktigt men kanske S eller M :)
beror på hur stora dem är i storleken. :)

kram Kram!

 
Ingen bild

GuNillaGudMor

21 oktober 2012 22:49

Tack för alla svar :-)
Du får skriva som Liam.. "det jag inte får när jag fyller önskar jag till jul".. haha!
Ha en bra vecka! Kram!

Jennie Linnarsson

22 oktober 2012 16:27

Hahahha, ja. Får nog bli så. :)

Pappa undrar också om märgben? :)

Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Linnarsson - 15 februari 2013 23:54

Kod för att importera min blogg till Nattstad:7246744096

Av Jennie Linnarsson - 7 januari 2013 06:53

Lite inblick i mitt liv

Av Jennie Linnarsson - 21 november 2012 19:10

Skall nog faktiskt ta och prova att blogga lite på Nattstad ett tag och se om det är bättre. Börjar bli rätt tråkigt här faktiskt, haha. :) Kul å testa något nytt. Här är länken till er som brukar läsa, http://www.nattstad.se/GLinnarsson Så den ...

Av Jennie Linnarsson - 20 november 2012 21:28

Jaa, idag har det varit en härlig dag! Sov fram till halv två ungefär, tror jag. Sedan var det bara att göra sig iordning inför skolan som började 17:00 och slutade 20:00 men vi fick sluta vid tjugo över 7 eller nåt. hahah. Har haft på schemat: -Teck...

Av Jennie Linnarsson - 19 november 2012 21:47

Dagen;   Dagen har faktiskt varit helt ok! Började dagen faktiskt med att inte kunna sova förra natten. La mig kanske runt 23:00 som sedan slutade i sömn vid 04:30 ungefär... Kände inte någon lust att gå upp halv åtta sedan då. Hehe.Men började s...

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards