JennieEvelinaLinnarsson

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Standing by your side

Av Jennie Linnarsson - 5 februari 2012 21:27

Det är 2 år sen du försvann.
Minns min första tanke då jag hörde att du var borta.
Minns att jag miste två till i mitt liv, det var en svår tid.
Du tog den största sorgen.
Jag sörjer dig än och kommer fortsätta med det.
Mina tårar faller för min saknad.
Kan inte glömma dina ord, våra skratt, våra tårar.
Jag saknar dig vännen, vill bara höra ditt skratt igen.
Vet att du mår bättre där du är nu än när du var kvar här.
Det är hemskt..
Men du ska veta att jag mår toppen även om jag saknar dig.
Jag har världens bästa kille som stöttar och finns, och det vet jag att du vill.
Han är den bästa, och du ville alltid att jag skulle ha det bästa.
Men du var min bästa vän.
Jag lever vidare trots mitt liv, trots mina stunder med hat och sorg.
För jag vet att efter regn kommer solsken.
Vi visste våra brister men vi hjälpte varandra.
Även om du är på en annan plats så behöver jag din hjälp!
Jag säger inte att jag inte får hjälp, men saknar dig!


Hjälp mig, hjälp mig när de är som svårast!


Jag saknar dig vännen... ♥


_________________________________________________________


Varit hos min moster och fått god och härlig massage! Underbart.
Sitter och lyssnar på musik och tänker lite, som ni kanske förstår på texten över?
Men aja, lev med det!
Just nu sitter jag och ska snaska på lite godis och snacka med min underbara David på skype.
Den finaste diamanten som finns att titta på.
När man ser på han ser man hela sitt liv asså...
Blir helt knäsvag och man blir fan starkare inom sig själv genom att titta på han.
En riktig sötnos är han.


Jag älskar dig, David Söderblom! ♥
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Linnarsson - 15 februari 2013 23:54

Kod för att importera min blogg till Nattstad:7246744096

Av Jennie Linnarsson - 7 januari 2013 06:53

Lite inblick i mitt liv

Av Jennie Linnarsson - 21 november 2012 19:10

Skall nog faktiskt ta och prova att blogga lite på Nattstad ett tag och se om det är bättre. Börjar bli rätt tråkigt här faktiskt, haha. :) Kul å testa något nytt. Här är länken till er som brukar läsa, http://www.nattstad.se/GLinnarsson Så den ...

Av Jennie Linnarsson - 20 november 2012 21:28

Jaa, idag har det varit en härlig dag! Sov fram till halv två ungefär, tror jag. Sedan var det bara att göra sig iordning inför skolan som började 17:00 och slutade 20:00 men vi fick sluta vid tjugo över 7 eller nåt. hahah. Har haft på schemat: -Teck...

Av Jennie Linnarsson - 19 november 2012 21:47

Dagen;   Dagen har faktiskt varit helt ok! Började dagen faktiskt med att inte kunna sova förra natten. La mig kanske runt 23:00 som sedan slutade i sömn vid 04:30 ungefär... Kände inte någon lust att gå upp halv åtta sedan då. Hehe.Men började s...

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards