JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Jennie Linnarsson - 23 februari 2012 13:04

Ja, en underbar månad har gått tillsammans med min bästa kille David.
Känns helt fantastiskt.
Känner verkligen att jag tillslut har hittat den rätte.
Han som är allt man någonsin önskat sig.
Den gulligaste killen som finns!

Ett prakt exempel på att han bryr sig om mig är en grej som han nämligen gjorde igår.
Jag hade länge klagat på att han spelar på sitt ps3 för mycket (inte klagat negativt utan mer skojat).
Så igår när jag kom till honom så säger han såhär:
- Jag har beställt Sims 3 till ps3 så nu kan du också spela!  

Jag började skratta och sa sedan att nu var jag ju också tvungen att spela pga att de kosta rätt mycket.

Så det va rätt kul att han ändå vill dela sina intressen med mig!
För mig är han den bästa som finns!
Det finns ingen annan som han.
Han är en på miljonen.
Vill bara tacka dig min underbara ängel för denna månaden som gått och hoppas att du vill att det ska bli fler.



Jag älskar dig David Fredrik Söderblom Schwartz! ♥
       

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards