JennieEvelinaLinnarsson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Jennie Linnarsson - 15 april 2012 18:27

Känner bara kaos just nu..
Känner inte för att göra nåt.
Får väl se vad som händer.
Men denna vecka kommer inte vara den roligaste jag varit med om.
Jag kommer vara i skolan Måndag & onsdag.
Roligt..
Känner verkligen inte för de.
_________________________________________________________________________
Ligger i min otroligt obäddade säng och lyssnar på musik och grejar lite på facebook.
Vaknade vid 12 idag, men känner mig otroligt hängig och trött.
Undrar hur jag ska orka med veckan.
Känner mig tom, fast ändå inte?
Aja, de går väl över efter denna veckan.

Aja, ska inte göra så mycket mer ikväll förutom plugg tror jag och se nån film.
Men händer de nåt så hörs vi senare!
om inte, ja.. Ha de så bra alla läsare!!
 

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards