JennieEvelinaLinnarsson

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

love

Av Jennie Linnarsson - 1 mars 2012 21:31

Jag kan vara ledsen, men du finns ändå där.
 Jag kan vara helt borta i huvudet, men du finns ändå i det.
 Jag kan gråta, men då gör jag det på din axel.
 Jag kan älska personer, men allra mest dig.
 Jag öppnade mitt hjärta, och du ditt.
 Vill bara säga, du är mitt allt.
Man kan inget annat än älska dej!

älskad kan jag lugnt säga att du är!
Ditt hjärta är gjort av rent guld.
Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min och gråten är min när du gråter.

Gå bakom mig,
Gå framför mig,
Gå vart du vill älskling,
Men gå inte ifrån mig!
Att älska är som att åka tåg, lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när de går.
När du kysst mig för sista gången,
Ta mitt hjärta med dig när du går,
Håll det mot ditt hjärta så ska du få höra att de fortfarande slår.
Om du värmer mina händer,
tycker jag om dig.
Om du värmer mina fötter,
tycker jag om dig.
Värmer du min själ, älskar jag dig!
Tänk dig en vinter utan snö och frost.
Tänk dig en höst utan löv och blåst.
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter.
Tänk dig en sommar utan havets glitter, så känns det för mig en dag utan dig.

Rosor är röda,
Violer är blå,
min hjärna är liten,
Men jag kan älska ändå.

Jag viskar tillslut ömt de orden,
dem vackraste jag vet.

Du är mitt allt på jorden och dig ska jag älska i evighet.
Du är min, David Fredrik Söderblom Schwartz!   
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Linnarsson - 15 februari 2013 23:54

Kod för att importera min blogg till Nattstad:7246744096

Av Jennie Linnarsson - 7 januari 2013 06:53

Lite inblick i mitt liv

Av Jennie Linnarsson - 21 november 2012 19:10

Skall nog faktiskt ta och prova att blogga lite på Nattstad ett tag och se om det är bättre. Börjar bli rätt tråkigt här faktiskt, haha. :) Kul å testa något nytt. Här är länken till er som brukar läsa, http://www.nattstad.se/GLinnarsson Så den ...

Av Jennie Linnarsson - 20 november 2012 21:28

Jaa, idag har det varit en härlig dag! Sov fram till halv två ungefär, tror jag. Sedan var det bara att göra sig iordning inför skolan som började 17:00 och slutade 20:00 men vi fick sluta vid tjugo över 7 eller nåt. hahah. Har haft på schemat: -Teck...

Av Jennie Linnarsson - 19 november 2012 21:47

Dagen;   Dagen har faktiskt varit helt ok! Började dagen faktiskt med att inte kunna sova förra natten. La mig kanske runt 23:00 som sedan slutade i sömn vid 04:30 ungefär... Kände inte någon lust att gå upp halv åtta sedan då. Hehe.Men började s...

Presentation


Jennie Evelina Linnarsson

En snäll och sprallig tjej som går Vård & omsorg, Teckenspråk. Bor i Vänersborg.
Är förlovad med världens bästa kille och hoppas att ni kommer gilla att läsa min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du någongång förlorat någon viktig person i ditt liv?
 Ja!
 Nej..
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards